HokejLevně.cz využívá pro správu webové stránky soubory cookies. Některé z nich jsou pro chod webu nezbytné, některé z nich nám pomáhají vylepšit váš uživatelský zážitek. Soubory cookies si můžete přizpůsobit podle sebe.
Vrácení a výměna zboží
Každý zákazník má možnost bez udání důvodu vrátit do 14 dnů zakoupené zboží. Veškeré vrácené zboží musí být navráceno v takovém stavu, aby bylo možné produkt dále prodat, tedy nesmí být použité a ani jiným způsobem poničené. Zásilka musí být odeslána jako běžný balík bez dobírky. Částku za zakoupený produkt a poštovné odešleme zákazníkovi na jeho účet po přijetí a zkontrolování stavu vráceného produktu.
Jak postupovat při vrácení zboží do 14 dnů?
-
Nejprve nás prosím kontaktujte na email: obchod@hokejlevne.cz
-
V emailu, který Vám dorazil když jsme zásilku odesílali, máte spolu s fakturou také PDF soubor s formulářem pro vrácení zboží
-
Kopii faktury (účtenky) přibalíte k vrácenému produktu
1) Vrácení prostřednictvím Zásilkovny
-
Zásilku prosíme pečlivě zabalte do krabice, aby nedošlo k poškození produktu v průběhu přepravy
-
Pokud je zásilka v rozměru součtu 3 stran max 120 cm, její nejdelší strana neměří více jak 70 cm a váží méně než 5 kg, je možné ji zaslat na výdejní místo Zásilkovny: Fügnerova 2658/2, Mělník, 27601 na jméno Petr Pokorný, telefon 771 188 661. My si tam zásilku vyzvedneme.
2) Vrácení prostřednictvím přepravce na naši adresu
-
Zásilku prosíme pečlivě zabalte do krabice, aby nedošlo k poškození produktu v průběhu přepravy
-
Vrácené zboží odešlete na adresu: Petr Pokorný, Klášterní 647, Mělník, 276 01 - Tel: 771 188 661
3) Vrácení zboží do jedné z našich prodejen
-
Zboží také můžete osobně doručit v průběhu otevírací doby do prodejen: Mělník, Roudnice nad Labem, Kladno nebo Litvínov
Snadné vrácení nebo výměna zboží
Pro naše zákazníky z daleka, kteří se nemohou dostat na naše kamenné prodejny a svěřit se do rukou našich specialistů pro ten co možná nejlepší výběr výstroje, hokejky a dalších produktů, jsme připravili službu Snadné vrácení nebo výměna zboží.
Uvědomujeme si, jak může být otravné čekat dlouhou dobu na poště se zbožím, které nám chcete vrátit, nebo jej chcete vyměnit. Díky této službě pak vše vyřešíte z pohodlí domova nebo prostřednictívm pobočky Zásilkovny ve Vašem okolí.
Tuto službu mohou využít všichni naši zákazníci, ať už jsou nebo nejsou registrováni.
Služba funguje tak, že si v košíku při dokončování Vaší objednávky zaškrtnete službu Chci ušetřit čas a peníze za případnou výměnu nebo vrácení zboží. Tato služba je zpoplatněna částkou 59,- Kč a získáte tím možnost využít pro danou objednávku naše smluvní přepravní společnosti (Zásilkovna nebo PPL), přes které je možné následně zdarma zboží z objednávky vrátit nebo vyměnit. Služba se týká i případné reklamace zboží při zaslání od zákazníka k nám.
V případě zaplacení této služby, která následně využita nebude, se uhrazená částka nevrací.
U této služby je možné využít tyto způsoby přepravy:
1. Osobní vyzvednutí řidičem PPL u Vás na adrese
-
zboží je nutné mít zabalené v kartonové krabici obdelníkového nebo čtvercového tvaru. V případě nevhodného zabalení zboží si vyhrazujeme účtovat poplatek až do výše 300,- Kč v návaznosti na smluvní pokutu od přepravce
-
přepravní štítek na krabici přiveze řidič (nemusíte nic tisknout ani vypisovat adresu odesílatele nebo příjemce)
2. Předání zásilky na jakékoliv pobočce Zásilkovny
-
zboží není nutné balit do kartonové krabice (lze použít strečová nebo bublinková fólie). Přepravní štítek vytiskne obsluha pobočky po nahlášení našeho hesla - obdržíte emailem). Zásilka může mít max. 5 kg a součet tří stran (délka * výška * šířka) nesmí přesáhnout 120 cm. V případě nevhodného rozměru nebo hmotnosti zásilky si vyhrazujeme účtovat poplatek až do výše 300,- Kč v návaznosti na smluvní pokutu od přepravce
V případě zájmu o využití této služby, kterou máte předplacenou, nás kontaktujte na email: obchod@hokejlevne.cz a my s Vámi celý proces dokončíme.
Službu je možné využít v těchto případech:
1. Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
2. Výměna zboží za jinou velikost nebo jiný produkt
3. Při podání reklamace na zboží